Close

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek


A rendelési feltételek tartalma:

– Üzemeltetői adatok

– Megvásárolható termékek bemutatása

– Árak

– Rendelési információk ismertetése

– Rendelés lépéseinek bemutatása

– A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

– A megrendelések teljesítése / Határidők

– A megrendelt termék visszamondása, módosítása. (A jótállásról és kellékszavatosságról, termékszavatosságról szóló tájékoztató. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás. Valamint az elállási/felmondási nyilatkozat minta).

– Átvételi módok

– Fizetési módok

– Házhozszállítás díjszabása

– Házhozszállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

– Adatkezelési nyilatkozat

– Jogorvoslati lehetőségek

– Egyéb rendelkezések, információk

 

 

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Major Eszter egyéni vállalkozó
Székhely: 6098 Tass, Március 15. utca 41.
Üzleti tevékenység helye: 6098 Tass, Akácfa utca 16.
Tel: 06 30 378 9746
E-mail: tassiviragbolt@gmail.com
Adószám: 62656751-2-23

Honlap: http://www.tassivirag.hu

Bankszámlaszám: 11742214 – 21454332 – 00000000

IBAN: HU61 117422142145433200000000

Adatkezelési nyilvántartási azonosító: folyamatban

Webáruház domain: tassivirag.hu

 

Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 9-15 óra között.

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapokban megadva: a megrendelés napját követő munkanap. (Ha a megrendelés Szombatra esik, akkor a következő szállítási nap Hétfőn lesz).

 

 

Megvásárolható termékek bemutatása

Webshopunkban szobanövényeket, csokrokat illetve dekorációs tárgyakat kínálunk. A dekorációs tárgyak a csokrok, illetve cserepes növények bizonyos kiegészítőit tartalmazzák: kaspók, üdvözlőtáblák, ballagási szalagok stb.

– A webáruházunkban található kínálat a publikálás ideje alatt rendelhető meg.

– Ha a weblapunkon szereplő csokrot vagy egyéb terméket más színben vagy más összetevőkkel rendelné meg szívesen, kérjük, telefon vegye fel velünk a kapcsolatot.

– Honlapunkon szereplő csokrokat és kompozíciókat lehetőség szerint a mellékelt képek szerint készítjük el, ha a csokor valamelyik összetevője éppen nem beszerezhető, jellegében hasonló virággal pótoljuk.

– Amennyiben Ön egy meghatározott virághoz vagy színhez ragaszkodik, kérjük, ezt jelezze felénk és rendelését a kiszállítás előtt minimum három munkanappal előbb adja le.



Árak

– A kompozíciók és egyéb termékek mellett szereplő árak bruttó árak, azonban a szállítás költségét nem tartalmazzák. A kiszállítás ára a fizetés során, a település megadását követően automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. (Kiszállítást az alábbi településekre vállalunk: Apaj, Dömsöd, Dunavecse, Dunaújváros Kiskunlacháza, Kunszentmiklós, Ráckeve, Szalkszentmárton és Tass. A szállítási költség településenként változik (0-1600 Ft).

– Amennyiben a webáruházban hiányosság vagy hiba adódik a termékeknél vagy az áraknál, a Tassivirág fenntartja a jogot a korrekcióra. Ebben az esetben a hiba felismerése és módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Ezt követően a vevő újfent megerősítheti megrendelését, vagy lehetőség van arra, hogy a szerződéstől bármely fél elálljon.



Rendelési információk ismertetése

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretne legközelebb egyből a vásárlásra koncentrálni, úgy érdemes lehet regisztrálnia.

 


Rendelés lépéseinek bemutatása

Vásárlás

A Tassivirág webáruház menüsorának jobb oldalán feltüntetett három vízzsintes vonalra kattintva válogathat az itt elérhető tartalmak között. Esküvőre illetve kegyeletre külön árajánlatot kell, hogy kérjen telefonon, vagy e-mailen keresztül.

A minimális rendelési összeg 3000 Ft.


A kiválasztott terméket a “kosárba teszem” gomb megnyomásával rendelheti meg. Vásárlása részleteit a jobb felső sarokban elhelyezkedő kosár ikonra kattintva tekintheti meg.

 


Összefoglalás

Ellenőrizze kosarának tartalmát, ha szeretné, itt még módosíthatja azt.

Miután ellenőrizte a rendelését még visszatérhet a webshopba, és vásárolhat tovább, vagy tovább léphet a fizetési felületre. Amennyiben szeretne fizetni, úgy kattintson a ‘Tovább a Pénztárhoz’ gombra.


Ezután kérjük figyelmesen töltse ki a szállítási adatokat (további részletek lentebb).  Majd a szállítási adatok megadását követően válassza ki a fizetési módot is. Amikor mindez készen van, nincs más dolga, mint, hogy elolvassa és elfogadja az ÁSZF-et és kattintson a ‘Fizetés’ gombra. 

Ezután át lesz irányítva a Barion fizetési felületére, ahol megadhatja az online fizetéshez szükséges információkat is. 


Kiszállítás

Választhatja a személyes átvételt is, ami az üzletünk előtt, kontakt mentesen történik. (Előre egyeztetünk egy idő intervallumot, mikorra mi az üzletünk bejárati ajtaja elé letesszük a megrendelt virágokat. Amennyiben a rendelő nem tud megjelenni, és átvenni a termékeket, úgy telefonon felvesszük vele a kapcsolatot).


Illetve kérhet házhozszállítást is. A kiszállítás Tass területén belül ingyenes. 


Továbbá felár ellenében a következő települések valamelyikére is kérhet kiszállítást:

– Apaj

– Dömsöd

– Dunaújváros

– Dunavecse

– Kiskunlacháza

– Kunszentmiklós

– Ráckeve

– Szalkszentmárton

Ez a szolgáltatásunk településenként változik a távolságtól függően. 


Szállítási mód kiválasztása

Fontos, hogy szállítási módot csak egy helyes szállítási cím megadását követően tud választani. 

A személyes átvétel esetén is kontakt mentesen járunk el. Ilyenkor egy előre megbeszélt idősávban kitesszük az üzletünk ajtaja elé a megrendelt termékeket, ahonnan személyesen átveheti. 


Amennyiben előreláthatólag nem tud eljönni a megrendelt termékekért, úgy kérjük, hogy telefonon vagy e-mailben értesítsen minket. Ha a megbeszélt időben nem jelenik meg, úgy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot. 


Házhozszállítás során, a termékeket egy előre megbeszélt helyen (kapuban, ajtó előtt, stb.) hagyjuk a növényt, és telefonon értesítjük Önöket a csomag megérkezéséről. Ebben az esetben kérjük, a ‘Megjegyzés’ mezőben írja meg, hogy hová tehetjük le a rendelését. 



Fizetési mód választása

A képernyő bal alsó sarkában (mobil esetén a képernyő alján) találhatóak a fizetés. Üzletünkben  Barionon keresztül bankkártyával tud fizetni.

Amennyiben kiválasztotta a fizetési módot, kattintson a ‘Fizetés Barionnal’ gombra.

 


Adatok

  1. Töltse ki a lenti mezőket. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a szállítási címet adja meg. Ha a szállítási és a számlázási adatok megegyeznek, úgy nincs több dolga, amennyiben a számlázási cím eltérő, úgy kérjük pipálja ki az erre megadott dobozt és töltse ki a megjelenő mezőket is. 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy aznapi kiszállítást nem áll módunkban vállalni! Rendelését leghamarabb annak beérkezését követő egy munkanapon belül tudjuk feldolgozni, és szállítani. 


A rendelés beérkezését követő munkanap folyamán visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben tájékoztatjuk a várható szállítási időről.


Ha Ön eltérő dátumra szeretne rendelni (például egy születésnapra, ami 5 nap múlva lesz), akkor a fenti mezők kitöltése után a megjegyzés mezőbe írja le, hogy melyik napon szeretné, hogy a megrendelését elkészítsük/házhoz szállítsuk.

 


Szállítási napjaink a következők:

H – P: 10.00-18.00

Szombat: 10.00 – 15.30

Vasárnapokon és ünnepnapokon nem vállalunk kiszállítást. Forgalmas virágos időszakokban – mint például anyák napján – az időpontokat nem feltétlen tudjuk garantálni! (Ilyen napokra érdemes egy héttel előbb leadni a rendelését).



Megrendelés véglegesítése

Ha mindennel végzett és szeretné leadni a megrendelését, először alá kell, hogy támassza, hogy elolvasta és elfogadta a rendelési feltételekben foglaltakat. Ezt az erre fenntartott doboz kipipálásával teheti meg.


Ezután kattintson a ‘Fizetés’ gombra. Ekkor átirányítjuk a Barion fizetési felületére, ahol megadhatja a fizetéshez szükséges adatait. Rendeléséről automatikus visszaigazoló e-mailt is küldünk. Valamint elektronikus számláz is ekkor fog kapni. Ezek után nincs más dolga! Köszönjük a vásárlását!



  1. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

Minden növényünk és csokrunk egyedi, ezért minden megrendelést kiemelten kezelünk, így biztosítva a állandó minőséget. 


  1. Ellenőrizzük, hogy rendelése, megfelel-e a rendelési feltételeknek

  2. Különös gondoskodással kiválogatjuk rendelése összetevőit 

  3. Elkészítjük személyes átvételre, illetve igény esetén kiszállítjuk rendelését. A rendelés beérkezését követő munkanapon a rendelést feldolgozzuk, és leghamarabb az azt követő munkanapon adjuk át/szállítjuk 10.00-18.00-ig, illetve Szombaton 10.00-15.30-ig).  


  4. A megrendelések teljesítése / Határidők:

Minden rendelésről (a 2001. évi CVIII. törvény értelmében) e-mailben visszajelzést küldünk, tehát a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, valamint megkapja az elektronikus számlát is. Majd a kiszállítást követően visszaigazoló e-mail is kap tőlünk. 

A rendelésének beérkezése után a rendelést egy munkanapon belül feldolgozzuk, és az azt követő munkanapon kiszállítjuk.


  1. A kiszállítás ideje hétköznap 10:00-tól 18:00-ig, illetve Szombaton 10:00-tól 15:30-ig tart.

  2. A rendeléseket munkanapokon (Hétfőtől-Szombatig) 9-15 óráig dolgozzuk fel. A rendelések feldolgozása maximum egy munkanapot vesz igénybe.

  3. Vasárnapokon és ünnepnapokon nem vállalunk kiszállítást. Forgalmas virágos időszakokban – mint például anyák napján – az időpontok pontos betartását nem tudjuk garantálni!

  4. Hétköznapokon este 18:00-tól reggel 10:00-ig nem szállítunk. 

  5. Személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket egy előre megbeszélt időpontban az üzletünk bejárati ajtaja elé helyezzük, ahol kontakt mentesen át tudja venni. Amennyiben nem jelezte a ‘Megjegyzések’ ablakban, hogy mikor szeretné átvenni a termékeket, úgy a rendelését követően e-mailben vagy telefonon egyeztetünk erről. 


  1. A megrendelt termék visszamondása, módosítása. (A jótállásról és kellékszavatosságról, termékszavatosságról szóló tájékoztató. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás. Valamint az elállási/felmondási nyilatkozatminta)
  2. A vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására (pl. virágkötés) irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
  3. Az elállási/felmondási határidő a
    a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le;
    b) termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi;
    1) több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi;
    2) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi;
    3) termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.

  4. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Major Eszter Egyéni Vállalkozó. (székhely: 6098 Tass, Március 15. utca 41., üzleti tevékenység helye: 6098 Tass, Akácfa utca 16., tel: 06 30 3789746, e-mail: tassiviragbolt@gmail.com)

Felhasználhatja az alábbiakban mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is:

Címzett:
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó neve:
A fogyasztó) címe:
A fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén).
Kelt: …„


Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.


  1. Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

  2. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

  3. Ha a termék jellegéből adódóan postai küldeményként nem adható fel (minden esetben, ha abban virág található), úgy a termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
  4. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

  5. Minden esetben, amikor az Ön megrendeléséhez szolgáltatás nyújtása (pl. virágkötés) is szükséges, az alábbi rendelkezés is irányadó: ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
  6. A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási/felmondási jogát
    a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
    b) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
    c) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
    d) a jogszabályban meghatározott egyéb esetekben.

 


  1. Speciális rendelkezések
  2. Ön a megrendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy a virágküldés speciális tevékenység, mivel részben szolgáltatás (virágkötés) nyújtására irányul, részben pedig termék értékesítésére, továbbá mivel a termék (a virág) romlandó, illetve minőségét rövid ideig megőrző terméknek minősül, valamint az esetek jelentős részében olyan átalakításon megy keresztül, amely után újbóli értékesítése lehetetlenné, vagy jelentősen esélytelenné válik. Speciális lehet annyiban is, ha a terméket kifejezetten az Ön egyedi igényeire kellett szabni.

  3. Ön virágcsokorra vonatkozó megrendelés elküldésével kinyilvánítja, hogy a kiszállítás tervezett időpontját, ennek hiányában a tervezett napot megelőző 24 órában a teljesítés (ti. a virágkötés) az Ön kifejezett, előzetes beleegyezésével megkezdődik, továbbá tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

  4. Ön vágott virágra (nem csokorra) vonatkozó megrendelés elküldésével kinyilvánítja, hogy mivel a termék romlandó, illetve minőségét rövid ideig megőrző terméknek minősül, így a megrendelést követően elállási/felmondási jogát a jogszabály alapján elveszíti.

  5. Csokornak, vágott virágnak nem minősülő termék esetén az Általános Jogszabályi Háttér alatt írtak irányadóak.

  6. Ha az elállási/felmondási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését hanyagságból vagy szándékosan idézte elő.

  7. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy sérült, és a sérülés bizonyítottan az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét és az értékesítés törlését a Tassivirágazonnal biztosítja. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget nem vállalunk.

Ha a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt áru nem áll rendelkezésére, vagy a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

Hibás megrendelés esetén a hiba okát feltüntetjük, majd a feldolgozást követően az Ön által előre kifizetett teljes összeget a Barion rendszerén keresztül egy munkanapon belül visszatérítjük.

 


III. Kellékszavatosság

Ön a Tassivirág hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.


Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.


Ön a Tassivirág-gal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Tassivirág nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 


  1. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a Kellékszavatosság alatt meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.


Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 


  1. Jótállás

Tassivirág jótállásra nem köteles, jótállást nem vállal.



  1. Átvételi módok

Kérhet házhozszállítást, illetve személyesen, üzletünkben bejárata előtt is átveheti a megrendelt termékeket, egy előre megbeszélt idősávban.

A személyes átvétel esetén is kontakt mentesen járunk el. Ilyenkor egy előre megbeszélt idősávban kitesszük az üzletünk ajtaja elé a megrendelt termékeket, ahonnan személyesen átveheti. Amennyiben előreláthatólag nem tud eljönni a megrendelt termékekért, úgy kérjük, hogy telefonon vagy e-mailben értesítsen minket. Ha a megbeszélt időben nem jelenik meg, úgy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot. 


Házhozszállítás során, a termékeket egy előre megbeszélt helyen (kapuban, ajtó előtt, stb.) hagyjuk a növényt, és telefonon értesítjük Önöket a csomag megérkezéséről. Ebben az esetben kérjük, a ‘Megjegyzés’ mezőben írja meg, hogy hová tehetjük le a rendelését.



  1. Fizetési módok

Bankkártyás fizetés a webshopon. A bankkártyás fizetés webáruházunkban a Barion rendszerén keresztül történik. A feltüntetett bankkártya/ hitelkártya típus logókat a fizetési lehetőségek szemléltetése céljából tüntettük fel.


E-számlázás

Társaságunk a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektromos számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.


Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, a már megkötött szerződések esetében az ÁSZF alapján jár el.



Házhoz szállítás díjszabása

A kompozíciók és egyéb termékek mellett szereplő árak bruttó árak, azonban a szállítás költségét nem tartalmazzák, ez online fizetés esetén automatikusan hozzáadódik. (Kiszállítást az alábbi településekre vállalunk: Dömsöd, Dunavecse, Dunaújváros, Kiskunlacháza, Kunszentmiklós, Ráckeve, Szalkszentmárton és Tass. A szállítási költség településenként változik a megtett távolságtól függően. 

 


  1. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  1. A kiszállítás ideje hétköznap 10:00-tól 18:00-ig, illetve Szombaton 10:00-tól 15:30-ig tehát a rendelést nyitvatartási idő szűkebb időintervallumában vesszük fel és szállítjuk ki.

  2. A rendeléseket munkanapokon (Hétfőtől-Szombatig) 9-15 óráig dolgozzuk fel. A rendelések feldolgozása maximum egy munkanapot vesz igénybe.

  3. Vasárnapokon és ünnepnapokon nem vállalunk kiszállítást. Forgalmas virágos időszakokban – mint például anyák napján – az időpontok pontos betartását nem tudjuk garantálni!

  4. Hétköznapokon este 18:30-tól reggel 10:00-ig nem szállítunk. Szombaton reggel kizárólag reggel 10-től délután 15.30-ig, Vasárnapokon pedig nem szállítunk.

  5. Kérjük, olyan időpontra kérje a kiszállítást, amikor a címzett biztosan az adott időpontban a megadott címen tartózkodik. Továbbá kérjük, hogy adja meg az átvevő telefonszámát.

  6. Ha munkahelyre kéri a kiszállítást, kérjük, adja meg a cég nevét.

  7. A futár nem köteles aláíratni az átvételt, a kiszállítás akkor is érvényes, ha nem tartózkodik a helyszínen senki, aki átvegye a küldeményt.
  8. Kiemelt napokon (Valentin nap, Nőnap, anyák napja) és az azok előtti és utáni napokon a rendelések mennyisége miatt pontos időpontra történő szállítást nem tudunk vállalni.
  9. Kérjük, adja meg az Ön telefonszámát pontosan, hogy kérdés esetén fel tudjuk Önt hívni.

  10. Amennyiben a megrendelő által megadott kiszállítási időn belül a Tassivirág nem képes teljesíteni a kiszállítást, a Tassivirág köteles a megrendelőt tájékoztatni és egy másik, megfelelő időpontot megbeszélni.
  11. Személyes átvétel esetén üzletünkben nyitvatartási időn belül van lehetőség, hétköznapokon 8:00-15:00-ig, Szombaton 8:00-15:00-ig és Vasárnap 8:00-12:00-ig. 

Személyes átvétel esetén, az előre megbeszélt időpontban az üzlet ajtaja elé helyezzük a rendelését. Amennyiben a vásárló nem tud megjelenni a megbeszélt időintervallumban, úgy köteles előre tájékoztatni a Tassivirágot. Tájékoztatás hiányában, a megrendelt termékeket visszavisszük üzletünkbe, és megpróbáljuk a vásárlóval felvenni a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a továbbiakat.



  1. Tájékoztatjuk, hogy:
  • a koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzet,
  • a veszélyhelyzetben hozott, a Magyar Közlönyben kihirdetett különleges jogrendi intézkedések,
  • a szerződés teljesítése érdekében eljáró személyek (fizetési szolgáltató, valamint a szállítást végző partner) által a veszélyhelyzet miatt hozott intézkedések.

 a szerződés teljesítését vis maior eseményként érintik.

A vis maior helyzet Eladót megakadályozhatja, vagy késleltetheti szerződéses kötelezettségei teljesítésében, amelyért Eladó a Polgári Törvénykönyv alapján nem vonható felelősségre.



Az akadályoztatás és késleltetés kezelése érdekében Eladó jogosult:

  • a szerződés teljesítését felfüggeszteni, vagy halasztani, 
  • a már megkötött szerződés teljesítését lehetetlenülésre (amennyiben a vis maior helyzet előre láthatóan lehetetlené teszi a teljesítést) hivatkozva visszautasítani.

A szerződés teljesítésének felfüggesztése vagy halasztása esetén Eladó a szerződéses kötelezettségeit a vis maior helyzetre tekintettel halasztott időpontban köteles teljesíteni.


A szerződés teljesítésének lehetetlenülése esetén a Polgári Törvénykönyv alapján a szerződés megszűnik, a már megfizetett vételár visszajár a Vásárlónak. Eladó a vételár visszatérítése esetén a Vásárló által alkalmazott fizetési módot, vagy a Felek által egyedileg megtárgyalt visszafizetési módot alkalmazza.



Amennyiben nem lehet kézbesíteni a megrendelést:

  1. Felhívjuk Önt és megkérdezzük, hogy a közelben valakinek átadható-e a csokor.
  2. Visszaszállítjuk boltunkba és üzenetet hagyunk a címzettnek, hogy ott átveheti.

  3. Visszavisszük üzletünkbe és egy ismételt szállítási költség befizetése után újra kiszállítjuk – maximum 72 órán belül. A virág romlandó termék, így amennyiben a 3 nap letelt és a küldemény vágott virágból készült csokor vagy kompozíció, újbóli kiszállítás esetén a vásárló – a szállítási költségen kívül- köteles újra kifizetni a termék teljes vételárát is.

  4. Személyes átvétel esetén üzletünkben nyitvatartási időn belül van lehetőség, hétköznapokon 8:00-15:00-ig, Szombaton 8:00-15:00-ig és Vasárnap 8:00-12:00-ig. 

Személyes átvétel esetén, az előre megbeszélt időpontban az üzlet ajtaja elé helyezzük a rendelését. Amennyiben a vásárló nem tud megjelenni a megbeszélt időintervallumban, úgy köteles előre tájékoztatni a Tassivirágot. Tájékoztatás hiányában, a megrendelt termékeket visszavisszük üzletünkbe, és megpróbáljuk a vásárlóval felvenni a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a továbbiakat. 



Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés:

Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.


  1. Eladó visszatarthatja a Termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.
  2.  
  3.  
  4. Adatkezelési nyilatkozat

Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján, valamint az Általános Adatvédelmi Rendelet (2016/679/EU) értelmében jár el.


Felhívjuk figyelmüket arra, hogy az adatkezelés jogalapja az Ön adatkezeléshez történő önkéntes hozzájárulása, az adatkezeléshez történő hozzájárulását bármely időpontban jogosult visszavonni, valamint bármikor jogosult az adatkezelésről tájékoztatást kérni, valamint az adatok helyesbítését vagy törlését (adatkezelés megszüntetése), illetve az alábbi megjelölt célokra vagy azok egy részére történő kezelésének megszüntetését igényelni a 6098 Tass, Március 15. utca 41. címre, vagy a tassiviragbolt@gmail.com email címre küldött levélben. 


Elfogadom, hogy az Major Eszter egyéni vállalkozó (6098 Tass, Március 15. utca 41.) által a tassivirag.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a Tarhely.Eu Szolgaltató Kft. (székhelye: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241.; cégjegyzékszáma: 01-09-909968), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, és e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.



A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez / regisztrációhoz szükséges – megadandó adatok

  • név
  • e-mail cím
  • telefonszám
  • irányítószám (a kiszállítás igénybevételéhez szükséges)
  • település(a kiszállítás igénybevételéhez szükséges)
  • utca, házszám (a kiszállítás igénybevételéhez szükséges)
  • emelet, ajtó (a kiszállítás igénybevételéhez szükséges)


 

Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok

  • név
  • e-mail cím

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A megadott adatokat a Tassivirág bizalmasan kezeli, nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően 3 munkanapon belül törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén, 3 munkanapon belül. A Tassivirág által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére a Tassivirág nem adja ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.

  1.  

  2. Jogorvoslati lehetőségek

Jogszabályi előírás vagy a vállalkozás döntése alapján kötelező peren kívüli panaszrendezési mód és vitarendezési mechanizmus nincs.

  1. Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre.

  2. A Vásárlási Feltételek megsértése esetén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörrel rendelkezhet: Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség – 6000 Kecskemét Deák Ferenc tér 3., tel: +36 76 513-713. Postai címük: 6001 Kecskemét Pf. 226. 
  3. Békéltető testület: a békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás (Tassivirág) közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. Az illetékes békéltető testület: Bács-Kiskun megyei Békéltető Testület – postacím: 6001 Kecskemét Pf.228, tel: +36 76 501-525.
  1.  

  2. Egyéb rendelkezések, információk
  3. a) a szerződéskötés technikai lépései:
    b) a szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, az Tassivirág elektronikusan rögzíti a szerződést, a szerződés utóbb hozzáférhető;
    c) eszközök, amelyek az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosítják.
    d) a szerződés nyelve a magyar;
    e) a Ptk. szerinti, a szolgáltatási tevékenységre vonatkozó magatartási kódex nem áll rendelkezésre.

Menü

A jelenlegi helyzetre tekintettel csapatunk kontakt mentes kiszállítással dolgozik.

 

A szolgáltatás árát online utalással várjuk. Majd egy előre megbeszélt helyen
(kapuban, ajtó előtt, stb.) hagyjuk a növényt, és telefonon értesítjük Önöket a csomag megérkezéséről, így a személyes kontaktus elkerülhető.

 

A megrendelt termékek kiszállítását közvetlen környezetünkben tudjuk csak vállalni (Apaj, Dömsöd, Dunaújváros, Dunavecse, Kiskunlacháza, Kunszentmiklós, Ráckeve, Szalkszentmárton, Tass). 

Kedves Vásárló!

Mindenki tudja, hogy a koronavírus átalakította mindennapjainkat. Arra kell törekednünk, hogy minél kisebb számú a személyes érintkezéssel oldjuk meg a napi teendőinket az egészségünk megóvása érdekében.

 

Ugyanakkor a bezárkózás felerősít bizonyos emberi érzéseket, eszünkbe jutnak szeretteink. Van, aki hiányzik, valaki azért jut eszünkbe, mert születésnapja van, vagy csak úgy gondolunk rá.

 

Ezért elindítunk egy akciót, amely során üzletünkből online rendeléssel, kiszállítással, online fizetéssel kínálunk extra besorolású orchideákat és flamingókat, hogy ily módon is kifejezhessék, hogy gondolnak egymásra. Az akció neve GONDOLOK RÁD!

 

Tudjuk, hogy a helyi közösségek tudatos magatartása esélyt fog adni a majdani újra induláshoz! Ezért a GONDOLOK RÁD  akció keretében kiszállított virágokat előzetes egyeztetés alapján akár érintkezésmentes módon is kiszállítjuk Önöknek.

A Tassivirág szakmai és vállalkozói múltja három évtizedre tekint vissza. Tasson 1989-ben nyílt meg az első üzletünk, majd 2013-ban nyitottuk meg a forgalmas tassi főút mellet az új, üzletünket.

 

Lelkes csapatunkkal azon dolgozunk, hogy a virágkötészet, mint szakma továbbra is a vevő egyedi igényeinek és elképzeléseinek a szakszerű és kreatív megvalósításáról szóljon. 

 

Ezen felül kimondottan fontos számunkra a környezetvédelem és a tudatos fogyasztói magatartás támogatása.

 

A környezettudatosság jegyében növényeinket a saját esővíz gyűjtőnkben összegyűlt csapadékkal locsoljuk, valamint nem használunk vegyszereket, ennek megfelelően üzletünkben nem tartunk mesterségesen, vegyszerekkel megfestett virágokat. Továbbá a tőlünk vásárolt virágait újrahasznosított papírszatyorban viheti haza. 

 

Webáruházunkban azokat a termékeinket válogattuk össze, amelyek tökéletesek bármilyen alkalomra. Legyen szó különleges eseményről, vagy a mindennapokról, kínálatunkban megtalálja a megfelelő meglepetést. 

 

A megrendelt termékek kiszállítását közvetlen környezetünkben tudjuk csak vállalni (Apaj, Dömsöd, Dunaújváros, Dunavecse, Kiskunlacháza, Kunszentmiklós, Ráckeve, Szalkszentmárton, Tass). 

 

Tassivirág – profi kezek által válogatott virágokból.

  1. Termék kiválasztása
  2. Szállítási cím megadása
  3. Bankkartyás fizetés
  4. Szállítás a rendelést követő munkanapon
  5. Tovabbi informaciókért a vásárlás menetéről kattintson ide:
    Vásárlás menete

Kapcsolat

Telefon: 06 30 3789-746

E-mail: tassiviragbolt@gmail.com

Nyitvatartás:
H-P: 8:00-15:00
Sz: 8:00-15:00
V: 8:00-12:00

 

Cím: 6096 Tass, Akácfa utca 16.

 

Üzenjen nekünk itt: