Close

Vásárlás menete

  • Termék kiválasztása
  • Szállítási cím megadása
  • Bankkartyás fizetés
  • Szállítás a rendelést követő munkanapon


Rendelés lépéseinek bemutatása

Vásárlás

A Tassivirág webáruház menüsorának jobb oldalán feltüntetett három vízzsintes vonalra kattintva válogathat az itt elérhető tartalmak között. Esküvőre illetve kegyeletre külön árajánlatot kell, hogy kérjen telefonon, vagy e-mailen keresztül.

A minimális rendelési összeg 3000 Ft.


A kiválasztott terméket a “kosárba teszem” gomb megnyomásával rendelheti meg. Vásárlása részleteit a jobb felső sarokban elhelyezkedő kosár ikonra kattintva tekintheti meg.

 


Összefoglalás

Ellenőrizze kosarának tartalmát, ha szeretné, itt még módosíthatja azt.

Miután ellenőrizte a rendelését még visszatérhet a webshopba, és vásárolhat tovább, vagy tovább léphet a fizetési felületre. Amennyiben szeretne fizetni, úgy kattintson a ‘Tovább a Pénztárhoz’ gombra.


Ezután kérjük figyelmesen töltse ki a szállítási adatokat (további részletek lentebb).  Majd a szállítási adatok megadását követően válassza ki a fizetési módot is. Amikor mindez készen van, nincs más dolga, mint, hogy elolvassa és elfogadja az ÁSZF-et és kattintson a ‘Fizetés’ gombra. 

Ezután át lesz irányítva a Barion fizetési felületére, ahol megadhatja az online fizetéshez szükséges információkat is. 



Kiszállítás

Választhatja a személyes átvételt is, ami az üzletünk előtt, kontakt mentesen történik. (Előre egyeztetünk egy idő intervallumot, mikorra mi az üzletünk bejárati ajtaja elé letesszük a megrendelt virágokat. Amennyiben a rendelő nem tud megjelenni, és átvenni a termékeket, úgy telefonon felvesszük vele a kapcsolatot).


Illetve kérhet házhozszállítást is. A kiszállítás Tass területén belül ingyenes. 


Továbbá felár ellenében a következő települések valamelyikére is kérhet kiszállítást:

– Apaj

– Dömsöd

– Dunaújváros

– Dunavecse

– Kiskunlacháza

– Kunszentmiklós

– Ráckeve

– Szalkszentmárton

Ez a szolgáltatásunk településenként változik a távolságtól függően. 



Szállítási mód kiválasztása

Fontos, hogy szállítási módot csak egy helyes szállítási cím megadását követően tud választani. 

A személyes átvétel esetén is kontakt mentesen járunk el. Ilyenkor egy előre megbeszélt idősávban kitesszük az üzletünk ajtaja elé a megrendelt termékeket, ahonnan személyesen átveheti. 


Amennyiben előreláthatólag nem tud eljönni a megrendelt termékekért, úgy kérjük, hogy telefonon vagy e-mailben értesítsen minket. Ha a megbeszélt időben nem jelenik meg, úgy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot. 


Házhozszállítás során, a termékeket egy előre megbeszélt helyen (kapuban, ajtó előtt, stb.) hagyjuk a növényt, és telefonon értesítjük Önöket a csomag megérkezéséről. Ebben az esetben kérjük, a ‘Megjegyzés’ mezőben írja meg, hogy hová tehetjük le a rendelését. 



Fizetési mód választása

A képernyő bal alsó sarkában (mobil esetén a képernyő alján) találhatóak a fizetés. Üzletünkben  Barionon keresztül bankkártyával tud fizetni.

Amennyiben kiválasztotta a fizetési módot, kattintson a ‘Fizetés Barionnal’ gombra.

 


Adatok

  1. Töltse ki a lenti mezőket. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a szállítási címet adja meg. Ha a szállítási és a számlázási adatok megegyeznek, úgy nincs több dolga, amennyiben a számlázási cím eltérő, úgy kérjük pipálja ki az erre megadott dobozt és töltse ki a megjelenő mezőket is. 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy aznapi kiszállítást nem áll módunkban vállalni! Rendelését leghamarabb annak beérkezését követő egy munkanapon belül tudjuk feldolgozni, és szállítani. 


A rendelés beérkezését követő munkanap folyamán visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben tájékoztatjuk a várható szállítási időről.


Ha Ön eltérő dátumra szeretne rendelni (például egy születésnapra, ami 5 nap múlva lesz), akkor a fenti mezők kitöltése után a megjegyzés mezőbe írja le, hogy melyik napon szeretné, hogy a megrendelését elkészítsük/házhoz szállítsuk.

 


Szállítási napjaink a következők:

H – P: 10.00-18.00

Szombat: 10.00 – 15.30

Vasárnapokon és ünnepnapokon nem vállalunk kiszállítást. Forgalmas virágos időszakokban – mint például anyák napján – az időpontokat nem feltétlen tudjuk garantálni! (Ilyen napokra érdemes egy héttel előbb leadni a rendelését).



Megrendelés véglegesítése

Ha mindennel végzett és szeretné leadni a megrendelését, először alá kell, hogy támassza, hogy elolvasta és elfogadta a rendelési feltételekben foglaltakat. Ezt az erre fenntartott doboz kipipálásával teheti meg.


Ezután kattintson a ‘Fizetés’ gombra. Ekkor átirányítjuk a Barion fizetési felületére, ahol megadhatja a fizetéshez szükséges adatait. Rendeléséről automatikus visszaigazoló e-mailt is küldünk. Valamint elektronikus számláz is ekkor fog kapni. Ezek után nincs más dolga! Köszönjük a vásárlását!



  1. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

Minden növényünk és csokrunk egyedi, ezért minden megrendelést kiemelten kezelünk, így biztosítva a állandó minőséget. 


  1. Ellenőrizzük, hogy rendelése, megfelel-e a rendelési feltételeknek

  2. Különös gondoskodással kiválogatjuk rendelése összetevőit 

  3. Elkészítjük személyes átvételre, illetve igény esetén kiszállítjuk rendelését. A rendelés beérkezését követő munkanapon a rendelést feldolgozzuk, és leghamarabb az azt követő munkanapon adjuk át/szállítjuk 10.00-18.00-ig, illetve Szombaton 10.00-15.30-ig).  


  4. A megrendelések teljesítése / Határidők:

Minden rendelésről (a 2001. évi CVIII. törvény értelmében) e-mailben visszajelzést küldünk, tehát a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, valamint megkapja az elektronikus számlát is. Majd a kiszállítást követően visszaigazoló e-mail is kap tőlünk. 

A rendelésének beérkezése után a rendelést egy munkanapon belül feldolgozzuk, és az azt követő munkanapon kiszállítjuk.


  1. A kiszállítás ideje hétköznap 10:00-tól 18:00-ig, illetve Szombaton 10:00-tól 15:30-ig tart.

  2. A rendeléseket munkanapokon (Hétfőtől-Szombatig) 9-15 óráig dolgozzuk fel. A rendelések feldolgozása maximum egy munkanapot vesz igénybe.

  3. Vasárnapokon és ünnepnapokon nem vállalunk kiszállítást. Forgalmas virágos időszakokban – mint például anyák napján – az időpontok pontos betartását nem tudjuk garantálni!

  4. Hétköznapokon este 18:00-tól reggel 10:00-ig nem szállítunk. 

  5. Személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket egy előre megbeszélt időpontban az üzletünk bejárati ajtaja elé helyezzük, ahol kontakt mentesen át tudja venni. Amennyiben nem jelezte a ‘Megjegyzések’ ablakban, hogy mikor szeretné átvenni a termékeket, úgy a rendelését követően e-mailben vagy telefonon egyeztetünk erről. 

Menü

A jelenlegi helyzetre tekintettel csapatunk kontakt mentes kiszállítással dolgozik.

 

A szolgáltatás árát online utalással várjuk. Majd egy előre megbeszélt helyen
(kapuban, ajtó előtt, stb.) hagyjuk a növényt, és telefonon értesítjük Önöket a csomag megérkezéséről, így a személyes kontaktus elkerülhető.

 

A megrendelt termékek kiszállítását közvetlen környezetünkben tudjuk csak vállalni (Apaj, Dömsöd, Dunaújváros, Dunavecse, Kiskunlacháza, Kunszentmiklós, Ráckeve, Szalkszentmárton, Tass). 

Kedves Vásárló!

Mindenki tudja, hogy a koronavírus átalakította mindennapjainkat. Arra kell törekednünk, hogy minél kisebb számú a személyes érintkezéssel oldjuk meg a napi teendőinket az egészségünk megóvása érdekében.

 

Ugyanakkor a bezárkózás felerősít bizonyos emberi érzéseket, eszünkbe jutnak szeretteink. Van, aki hiányzik, valaki azért jut eszünkbe, mert születésnapja van, vagy csak úgy gondolunk rá.

 

Ezért elindítunk egy akciót, amely során üzletünkből online rendeléssel, kiszállítással, online fizetéssel kínálunk extra besorolású orchideákat és flamingókat, hogy ily módon is kifejezhessék, hogy gondolnak egymásra. Az akció neve GONDOLOK RÁD!

 

Tudjuk, hogy a helyi közösségek tudatos magatartása esélyt fog adni a majdani újra induláshoz! Ezért a GONDOLOK RÁD  akció keretében kiszállított virágokat előzetes egyeztetés alapján akár érintkezésmentes módon is kiszállítjuk Önöknek.

A Tassivirág szakmai és vállalkozói múltja három évtizedre tekint vissza. Tasson 1989-ben nyílt meg az első üzletünk, majd 2013-ban nyitottuk meg a forgalmas tassi főút mellet az új, üzletünket.

 

Lelkes csapatunkkal azon dolgozunk, hogy a virágkötészet, mint szakma továbbra is a vevő egyedi igényeinek és elképzeléseinek a szakszerű és kreatív megvalósításáról szóljon. 

 

Ezen felül kimondottan fontos számunkra a környezetvédelem és a tudatos fogyasztói magatartás támogatása.

 

A környezettudatosság jegyében növényeinket a saját esővíz gyűjtőnkben összegyűlt csapadékkal locsoljuk, valamint nem használunk vegyszereket, ennek megfelelően üzletünkben nem tartunk mesterségesen, vegyszerekkel megfestett virágokat. Továbbá a tőlünk vásárolt virágait újrahasznosított papírszatyorban viheti haza. 

 

Webáruházunkban azokat a termékeinket válogattuk össze, amelyek tökéletesek bármilyen alkalomra. Legyen szó különleges eseményről, vagy a mindennapokról, kínálatunkban megtalálja a megfelelő meglepetést. 

 

A megrendelt termékek kiszállítását közvetlen környezetünkben tudjuk csak vállalni (Apaj, Dömsöd, Dunaújváros, Dunavecse, Kiskunlacháza, Kunszentmiklós, Ráckeve, Szalkszentmárton, Tass). 

 

Tassivirág – profi kezek által válogatott virágokból.

  1. Termék kiválasztása
  2. Szállítási cím megadása
  3. Bankkartyás fizetés
  4. Szállítás a rendelést követő munkanapon
  5. Tovabbi informaciókért a vásárlás menetéről kattintson ide:
    Vásárlás menete

Kapcsolat

Telefon: 06 30 3789-746

E-mail: tassiviragbolt@gmail.com

Nyitvatartás:
H-P: 8:00-15:00
Sz: 8:00-15:00
V: 8:00-12:00

 

Cím: 6096 Tass, Akácfa utca 16.

 

Üzenjen nekünk itt: